Naar mijn service
Bezorgmelding doorgeven via uw HC-account
Log in om uw abonnement(en) in te zien en wijzigingen door te geven.
Handig om te weten
Wilt u meer informatie over dit onderwerp? Hier vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen.
Hoe kan ik een bezorgmelding doorgeven?
U kunt uw bezorgmelding zelf eenvoudig doorgeven via onze bezorgservice. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan onze afdeling Distributie, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.
Komt u er niet uit en wilt u uw bezorgmelding telefonisch doorgeven? U kunt contact opnemen met ons KlantencontactCentrum via 088-800 2061.
Komt u er niet uit en wilt u uw bezorgmelding telefonisch doorgeven? U kunt contact opnemen met ons KlantencontactCentrum via 088-800 2061.
Wat zijn de bezorgtijden van de Hoogeveensche Courant?
We streven ernaar om de abonneekrant op maandag en vrijdag uiterlijk om 19.00 uur bij u te bezorgen.
Ik wil mijn bezorgmelding wijzigen of intrekken.
Heeft u een bezorgmelding doorgegeven maar is de krant toch wel bezorgd? Geef dit s.v.p. door aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2061.
Is nabezorging mogelijk?
Er is geen nabezorging van de Hoogeveensche Courant. Wanneer u een melding over de bezorging indient, wordt uw abonnement automatisch met één editie verlengd ter compensatie. Wij schuiven de factuurdatum op. Ga naar mijn abonnement en log in om uw compensatiefactuur te bekijken. Tevens is het een mogelijkheid om de factuur te downloaden.
U heeft altijd toegang tot de digitale editie, zodat u nooit het nieuws hoeft te missen.
U heeft altijd toegang tot de digitale editie, zodat u nooit het nieuws hoeft te missen.