Naar mijn service
Klacht indienen zonder account
Klacht indienen
U vindt hier twee mogelijkheden om een bezorgklacht door te geven.
Het kan via uw account en u heeft de mogelijkheid om uw klacht zonder account door te geven.
Inloggen en klacht indienen
Klacht indienen zonder account
Klacht indienen via uw HC account
Log in om uw abonnement(en) in te zien en wijzigingen door te geven.
Klacht indienen zonder account
Hieronder kunt u uw klacht met betrekking tot de bezorging doorgeven.
Handig om te weten
Wilt u meer informatie over dit onderwerp? Hier vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen.
Hoe kan ik een bezorgklacht melden?
U kunt een klacht indienen via mijn.hoogeveenschecourant.nl of telefonisch via 088-800 2061.
Een klacht of opmerking over de bezorging komt de eerstvolgende verschijndag op de looplijst van de bezorger te staan. In de meeste gevallen is dit voldoende om de bezorging de eerstvolgende keer te herstellen. Daarom is het van belang dat u elke bezorgklacht zo spoedig mogelijk meldt.
Een klacht of opmerking over de bezorging komt de eerstvolgende verschijndag op de looplijst van de bezorger te staan. In de meeste gevallen is dit voldoende om de bezorging de eerstvolgende keer te herstellen. Daarom is het van belang dat u elke bezorgklacht zo spoedig mogelijk meldt.
Ik heb een bezorgklacht ingediend, wanneer krijg ik de krant nabezorgd?
Indien u de klacht op de bezorgdag voor 19.30 uur heeft doorgegeven, dan bezorgen wij de krant dezelfde avond tussen 19.30 en 21.00 uur na. Is de klacht na 19.30 uur of de volgende dag gemeld dan ontvangt u de krant per post nabezorgd.
Wat zijn de bezorgtijden van de Hoogeveensche Courant?
We streven ernaar om de abonneekrant op maandag en vrijdag uiterlijk om 18.00 uur bij u te bezorgen.
Ik wil mijn bezorgklacht wijzigen of intrekken.
Heeft u een bezorgklacht doorgegeven maar is de krant toch wel bezorgd? Geef dit s.v.p. door aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2061.
Registreren
Heeft u nog geen HC-account?
Registreer u nu voor het lezen van de digitale krant en om gebruik te maken van onze service.
Direct contact
Voor vragen kunt u terecht bij ons KlantenContactCentrum:

088 800 2061
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur (voor bezorgklachten tot 19.30 uur).