Naar mijn service

Klacht indienen

U vindt hier 2 mogelijkheden om een bezorgklacht in te dienen.

Inloggen en klacht indienen

Klacht indienen zonder account
 

Klacht indienen via uw HC account

U kunt uw abonnement(en) inzien en wijzigingen doorgeven als u bent ingelogd.
 

Klacht indienen zonder account

Hieronder kunt u uw klacht met betrekking tot de bezorging doorgeven.

Stap 1 van 2: Gegevens opgeven

Handig om te weten

Hoe kan ik een bezorgklacht melden?
Klik bovenaan deze pagina op 'Mijn service' en vervolgens op 'Bezorgklacht doorgeven'.

Ook kunt u contact opnemen met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2061 of per mail naar nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl.
Ik heb een bezorgklacht ingediend, wanneer krijg ik de krant nabezorgd?
Indien u de klacht op de bezorgdag voor 19.30 uur heeft doorgegeven, dan bezorgen wij de krant dezelfde avond tussen 19.30 en 21.00 uur na. Is de klacht na 19.30 uur of de volgende dag gemeld dan ontvangt u de krant per post nabezorgd.
Wat zijn de bezorgtijden van de Hoogeveensche Courant?
We streven ernaar om de abonneekrant op maandag en vrijdag uiterlijk om 18.00 bij u te bezorgen.
Wat gebeurt er met mijn bezorgklacht?
Een klacht of opmerking over de bezorging komt de eerstvolgende dag op de looplijst van de bezorger te staan. In de meeste gevallen is dit voldoende om de bezorging de volgende dag te herstellen. Daarom is het van belang dat u elke bezorgklacht zo spoedig mogelijk meldt.
Ik wil mijn bezorgklacht wijzigen of intrekken.
Heeft u een bezorgklacht doorgegeven maar is de krant toch wel bezorgd? Geef dit s.v.p. door aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2061.
Ik heb een bezorgklacht over de huis-aan-huiskrant.
Woont u in het verspreidgebied en heeft u een klacht over de bezorging van de huis-aan-huiskrant? Dan kunt deze u via het klachtenformulier op de website indienen. Uw klacht wordt rechtstreeks gedeeld met de verspreider om zo de dienstverlening te verbeteren.
Mijn krant wordt soms niet bezorgd, wat kan ik hieraan doen?
Wanneer uw krant niet of te laat wordt bezorgd kunt u hier een melding van maken. Ook als u een verkeerde krant heeft ontvangen verzoeken wij u dit te melden. Een correcte bezorging heeft onze prioriteit, uw melding helpt ons bij het herstellen van een bezorgfout.

Registreren

Heeft u nog geen HC-account?

Registreer nu gratis om gebruik te maken van onze service.

Direct contact

Voor vragen kunt u terecht bij ons KlantenContactCentrum:
088 800 2061
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur (voor bezorgklachten tot 19.30 uur).