Naar mijn service

Mijn abonnement

Log in om uw abonnement(en) in te zien en wijzigingen door te geven.

Handig om te weten

Wilt u meer informatie over dit onderwerp? Hier vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen.

De acceptgiro verdwijnt | Hoe kan ik nu betalen?
Zoals u wellicht heeft vernomen verdwijnt de acceptgiro per 1 juni 2023 in heel Nederland en zullen banken dit niet meer als betaalmiddel verwerken. Ook de nieuwsbladen van Mediahuis Noord zullen daarom noodgedwongen moeten stoppen met het versturen hiervan. Dit betekent dat u vanaf 1 maart 2023 voortaan facturen zonder acceptgiro van ons zult ontvangen. We begrijpen dat dit mogelijk vervelend voor u kan zijn. Kies voor betaalgemak, kies voor automatische incasso.

  • Het abonnementsgeld wordt automatisch van uw rekening afgeschreven
  • Geen bijkomende kosten, dus u bespaart € 2,00 per betaalperiode
  • U heeft er geen omkijken naar
  • Eén telefoontje en uw machtiging kan weer worden stopgezet
  • Uw facturen kunt u altijd digitaal inzien door in te loggen op mijn.hoogeveenschecourant.nl. Ga hiervoor naar Mijn Abonnement.

U kunt dit zelf snel en eenvoudig regelen door hier te klikken.
Hieronder geven wij aan hoe u uw abonnementsgeld ook kunt betalen:

Internetbankieren
  • U ontvangt een (digitale) factuur
  • Via internetbankieren kunt u deze betalen

Papieren overschrijfkaarten
  • U ontvangt een (digitale) factuur
  • En betaalt deze via een overschrijfkaart
  • Deze kunt u bij uw eigen bank bestellen

Direct contact

Voor vragen kunt u terecht bij ons KlantenContactCentrum:
088 800 2061
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur